26 lut 2011

Odjazdowo !

To że się uśmiecham nie oznacza, że jestem szczęśliwa..

Rano wstałam i o 10.15 umówiłam się z Karo na przystanku, bo miałyśmy jechać do Centrum. Karolina zaspała i spotkałyśmy się o 11.15. Pojechały jeszcze z nami Sylwia i Olka. Jak już dojechałyśmy to pochodziłyśmy po księgarniach bo musiałam zamówić ćwiczenia do biologii. Ok. we wtorek do odbioru.Potem poszłam z Karo do Zoologicznego a Sylwia i Olka gdzieś polazły. Karolina kupiła żarcie dla myszoskoczków. Poszłyśmy do baru-kawiarenki i zamówiłyśmy sobie frytki ^ ^ Mniaam. Potem poszłyśmy do drogerii i były takie zajebiste podkłady i pudry.. Mmm <3 Musimy przyjechać na zakupy tam . Poszłyśmy na przystanek, żeby wracać do domku. Olka poszła jeszcze do Apteki a my jej uciekłyśmy i pojechałyśmy sobie busem. Troche chamskie to było. :C Teraz troche żałuje... Sorry. Jak już byłam w domku to zjadłam barszcz z uszkami i poszłam na polko. Paweł po mnie przyszedł i poszliśmy nad rzekę na chuśtawke ( wąż strażacki zawieszony na drzewie i jak się chuśta to lecisz nad wodą. Woda 10-15 cm głębokości xdd. ) Był tam Krzysiek. Potem przyszedł Artur i Maciek. Troche się pochuśtaliśmy, oni oczywiście o metinie gadali.. : / POtem przyszły Karo C., Monika i Nikola. No i wtedy zaczęła się jazda. Słyszał ktoś kiedyś o Tabace.. ? Jeśli tak to wie o co chodzi. Chwilowy odlot. Ja miałam zawroty głowy chwilowe, ale ogólnie fajny stan.. Yeah.  :D  A teraz mam oczyszczony nosek i mogę oddychać swobodnie ;p.. TO było spk.
Dobre było jak chłopcy zostali w takim lasku małym, a ja z dziewczynami poszłyśmy odprowadzić pod Biedronkę Karolinę. Ok. Nikola poczekała z nią na jej tate. A ja i Monia poszłyśmy do mnie do domku się wysikać :D..Przyszłyśmy pod biedronkę, Karo pojechała, a Nikoli się zachciało sikać.. Noto wbijamy do mnie na siku xdd. Jakbyście widzieli minę mojego brata.. Haha. Niedługo zacznę opłaty pobierać za korzystanie z mojego wuceta :D
Ogólnie spk. było dzisiaj :d
A jutro do kościoła muszę przez ten pieprzony indeks. Łeee :C
A teraz biorę się za porządki w moich obserwacjach blogów. Zostawiam tylko blogi tych osób które naprawdę lubię ! :D

 _______________________________________________

Proszę komentujcie.Kiedyś więcej komentowaliście.. Mam 13 obserwatorów więc chciałabym chociaż 4-5 komentarzy pod notkami.  Proosieee ! :3

3 komentarze:

  1. obiecuję, że się poprawię i będę komentować każdą notkę
    mam nadzieję, że mój blog zostawisz! ;p
    cieszę się, że masz fajnych znajomych, z którymi spędzasz czas...
    tego nie można powiedzieć o moich.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Co mogę staram się komentować,ale nie zawsze mam czas. A ty u mnie coś nie komentujesz ;D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprawie się :D I dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.