15 lut 2011

Boshee..

Jeju, już całkiem nie wiem co myślec. On się ciągle na mnie patrzy. -_-..No, owszem lubię go bo jest fajny i wgl. Ale znam go od tygodnia i nic o nim praktycznie nie wiem.. Zaprosił mnie na randke, ale no.. Niezbyt ;p
Hm.. Dalej nie wiem co mam na tym blogu pisać :C Łeee . :C
Proszę pomóżcie, co mogę na blogu pisać ..Moje pomysły:
-Taki trochę szafiarski ( bd. pisać co sobie kupiłam, fotki w co byłam ubrana w danym dniu itp.
-Opowiadanie które jest narazie dopiero zaczęte ( na innym blogu by to było )
-Odpowiedzi na pytania np. O chomikach, albo coś
-Wy byście pisali czego mam zrobić zdjęcie, ja bym robiła a wy byście oceniali w skali 1-10 ..
No nie wiem. Takie mam pomysły. Chyba najbardziej podoba mi się pierwszy pomysł i ostatni. Chociaż w smie wszystkie są ok. Napiszcie co sądzicie. Oczywiście opisywała bym swoje dni, ale dodatkowo jeszcze któryś z tych, lub waszych pomysłów.
Dziś na lekcji bioli jedna rozmówka była fajna :
-A wyliż mi jaja- Dominik ( najbardziej zboczony w klasie )
-No gdybyś je chociaż miał- Ja
Haha
Albo na polaku byliśmy w grupach i siedzialam Ja,Sylwia,Olka,Karolina i S.K:
Olka- Ej ty głupia jesteś Martyna
S.K- Nie mów tak do niej bo dostaniesz w pape.
Olka- A co bronisz swojej ex. ?
S.K- No przecież, mojej najpiękniejszej ex.
Sylwia- Ej Seba, będziesz ze mną chodzć ? xdd.
S.K- No jasne
Sywlia ( do mnie) - Zrywam z tobą Marti. I z tobą seba też.
-Haha teraz jestem jego najlepszą ex..
A wszyscy w śmiech xdd. :D
 
Teraz fotka, i jeszcze fott moich dzisiaj kupionych botków. Co wy na to . ?

Podoba mi się.. Takie, Ahh. xdd.
Zamazane, ale botki mi się cholernie podobają!
Pozdrówka 4 All :* <33
Kocham was !! I podziwiam za to, że czytacie te głupoty :C !

3 komentarze:

  1. Wszystkie pomysły są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rób co chcesz, w końcu to twój blog
    to pierwsze zdj. fajne, a botki nie mój styl ;d

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.