3 lut 2011

Notka wieczorna

Zmieniłam nagłówek. Taki mały kolaż kilku moich zdjęć.Jak podoba się .?
Około 16.30 przyszła Olka z zeszytami i przepisywałam, ale tylko te co są na jutro.I potem mi troche pomagała a w tle leciała jakaś muza.Ogólnie było spoko. :)
Nono..Jak patrzę na statystyke to się podnosi <jupi> ;D
Ale wogule  nie moge się doczekać poniedziałku.W końcu zobacze te kochane mordki :3
Chociaż w pon. jest sprawdzian z Niemca... :C Straszne.Bd mieć 2 albo 3 pewnie ..
Dodam kilka fott.Niektóre robione dziś, kilka na sesji w lesie z karo..Wyglądam przymulaście ale siedzenie w domu tak działa, zaspana jestem i wgl.Koszmar ;p A pozatym nie oszukujmy się.Jestem brzydka i tego nie zmienie ;p
No więc :
Przy oknie.Foto z dzisiaj :)

Moje brzydkie ocko ;C

To mi się nawet podoba :* Mrr
A teraz kilka fott z sesji zimowej z Karo :
Zajebiaszcze wg. mnie..Kocham to fott <3

Dziwna poza i moje rękawiczki.Bk :D 

   
Taa.Oprzyj się o drzewo.Yhym nie ma to jak ślizganie się po lodzie ;p
 I jak.Podobają się fotki.? Która najfajniejsza? Bo wg mnie w lesie ta pierwsza<3
Tak wiem, jestem brzydka i nie musicie powtarzać :)
Tak jak La Rue prosiła daje linka do filmiku jak zrobić pojedynczą branso z muliny.Proszę nie zwracajcie uwagi na składność mojej wypowiedzi bo coś stękałam xdd. I mam taki głos bo jestem chora. Ogólnie do dupy filmik, ale chyba zrozumiesz jak to robić, a jak tak to napisz, a filmik usunę.. xdd.

 
Sorry za jakość, ale tak wyglądają filmiki z mojego fona na bloggerze.
Może jeszcze potem coś napisze, jak będzie co opisywać.A jak nie to Bye

See Ya :*
:* Muah 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.