7 lip 2012

What's going on ?!

Co jest ?!
Dlaczego się taka czuje ?
Mam to co zawsze chciałam mieć. Mam kochanego chłopaka, przyjaciół, a mimo to czuje sie tak cholernie smutna.. Od kilku dni ogarnia mnie ogólnie przygnębienie, smutek i po prostu jest mi źle. Zastanawia mnie dla czego.. Między Kamilem a mną przecież wszystko w porządku. Jestem szczęśliwa u jego boku, jak jeszcze nigdy. Cholernie sie boje, ze to wszystko skończy się jak piekny sen, pryśnie jak bańka mydlana, a On po prostu zniknie.. Taki paraliżujący strach. Musze nad tym zapanowac. Nad strachem, smutkiem i tym, żeby "mrok" nie wtargnął do mojej duszy tak jak właśnie robi to brutalnie teraz. Ide spać. Adios  !

2 komentarze:

  1. Czasem tak jest.
    Potrzebne najwyraźniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie myśl o tym co możesz stracić, bo to Cię tylko przygnębia..
    ciesz się tym co masz, bo z tego co widzę dużo masz:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.