23 lip 2012

Zdjęcia nocnego nieba !

Ahm..
Tak, jest lato, wiadome, nie ogranicza nas chodzenie spać, bo rano nie trzeba wstawać. Można spać do której się chce, chyba, że ma się plany na rano, ale dla znajomych/chlopaka/przyjaciolki chce sie wstawać, żeby nie marnować wakacji.
Jednak zauważyłam, że ostatnio chodze późno spać, ale jakoś mi to nie przeszkadza. Są wakacje trzeba wyluzować, nabrać energii na nowy rok szkolny, odpocząć od wszystkiego i po prostu żyć jak się chce.  Co z tego, że śpię czasem tylko kilka godzin. Mam taką ochotę, to tyle śpię i no, już tak jest..

 Ostatnio załapałam się nawet na prawie wschód słońca, bo wchodem tego nie nazwę, bo nie widziałam słońca, jednak niebo było już prawie jaśniutkie. Wykorzystałam okazję i zrobiłam zdjęcia. Jakość nie powala, bo jednak to jest tylko zwykła cyfrówka, a w nocy robi gorsze zdjęcia, ale i tak nie ma tragedii. Niektóre po lekkiej obróbce naprawdę mi się podobają !

A właściwie to rozpisałam się o niczym, ale to mój blog i mogę pisać o czym chcę, a wydaje mi się, że ostatnio coś więcej osób komentuje, czyżby podobał wam się bardziej to co tutaj piszę, ? Jeśli tak to bardzo miło ;)

Proszę, oto zdjęcia, robione cyfrówką brata Nikon COOLPIXL23.Lekko przerobione w programie Picasa. Podobają się ? Oceniajcie w komentach !

Koło godziny 22 ;)

Godzina 4:05 nad ranem ^ ^

Udało mi się uchwycić dwie gwiazdki. Blogger psuje jakość -.-

Widok z mojego okna w czerni i bieli o godzinie 4:15

Codzienny widok z mojego okna. Zawsze z tamtych kominów w oddali leci tym, a nocą z jednego buchają płomienie. To jakaś huta, ale dokładnie nie wiem jaka ;]


To mi się podoba, lekko przerobione. 4:25

A takie niebo było na prawo, z drugiej strony bloku 

To zdjęcie według mnie rozwala system. Nie jest dobrej jakości ,ale cholernie mi się podoba. Leciutko przerobione, tylko wzmocnione lekko kolory. ♥

A wam udało się uchwycić jakieś fajne zdjęcia nocnego/porannego nieba ?
Która fotografia podoba wam się najbardziej ? :)

Życzę spokojnej nocy. TyŚka~

6 komentarzy:

  1. A kiedy jak nie w wakacje zarywać noce? :P To w wakacjach jest najlepsze, że mamy pełny luz i nie trzeba się niczym martwić :) Ja na przykład nie potrafię spać długo w wakacje, w ciągu roku szkolnego mogłabym spać do południa, a w wakacje godzina ósma (najpóźniej dziewiąta) i jestem już na nogach. Tak już mam.
    Mnie się tam podoba jak piszesz i z pewnością będę dalej zaglądać do ciebie ;) A ze zdjęć najbardziej mi się podoba drugie i trzecie od dołu, zwłaszcza trzecie. Ma jakiś swój klimat, wygląda trochę jak na starej kliszy :P Mnie póki co nie udało się uchwycić ładnego nieba, ale ciągle próbuje :P W końcu się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co komentarza u mnie: nawet nie wiesz jak miło mi się czyta takie komentarze :) Uwielbiam pisać i mogłabym tu robić bez końca (ale tylko na tematy, które sama wybieram, jak ktoś mnie zmusza do pisania do zaraz się zawieszam :P) A piszę swobodnie, bo pisze wszystko co mi do głowy wpadnie, dlatego tekstu na moim blogu jest tak dużo :P Ale cieszę się, że ktoś czyta te moje wywody :P

      A książkę gorąco polecam! Tak samo jak inne Jodi Picoult. Sama mam listę książek "do przeczytania" i nic tylko się zastanawiam kiedy ja to wszystko przeczytam :P
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  2. bardzo ładne zdjęcia. kocham robić zdjęcia niebu..<3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjecia:) zapraszam do mnie do sklepu:) http://e-sklepik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.