30 lip 2012

Za 5 dni ! ;]

Za 5 dni wyjeżdżam do Wrocławia do Klaudii (KlaudynJot)  ;)
Jadę na 11 dni bodajże, i po prostu nie mogę się doczekać. Po półtora roku internetowej znajomości nareszcie się spotkamy. Ja nie wiem kiedy będziemy miały czas na sen, przecież musimy sobie tyle poopowiadać, porobić tyle fajnych rzeczy i tyle zdjęć ! :)

W tym tygodniu muszę się spakować. Jak zwykle będzie mi musiała pomóc mama, bo ja zawsze biorę za dużo rzeczy, nigdy nie wiem co ze sobą wziąć i nigdy nie potrafię się spakować tak, żeby mi się wszystko zmieściło ;)

A za rok Klaudia przyjeżdża do mnie. Wakacje to jedyny czas kiedy możemy się spotkać, Szkoda, że w tym roku nie mamy ferii zimowych w tym samym terminie, bo może wtedy też by się udało spotkać ;)

Pozdrawiam TyŚka :)

1 komentarz:

Napisz kilka słów od serca.