1 sie 2012

Te wakacje

Hej !

A teraz kilka słów o tegorocznych wakacjach, których połówkę mamy już za sobą. Są one zupełnie inne od poprzednich. Spędzam inaczej czas. Prawie w ogóle nie widuje się z moją "paczką" z tamtych wakacji, gdy prawie codziennie wychodzilismy w takim samym towarzystwie. W tym roku spędzam czas z Kamilem, Karoliną i Karoliną. Z Olą i Sylwią wyszło jakoś tak, że prawie w ogóle się nie widuje. No trudno.

I tak te wakacje są udane. Minął już miesiąc, ale nie przejmuje się tym, bo jakoś to leci i nie zwracam uwagi na czas ;) Ciesze się wakacjami póki są, bo od września więcej nauki, zajęcia taneczne, chodzenie do kościoła bo bierzmowanie i mniej czasu na wszystko, ale dam radę ;)

W sobotę o 6.07 mam pociąg do Wrocławia. Około 10:30 powinnam wysiąść na dworcu we Wrocławiu, gdzie będzie na mnie czekać Klaudia i jej mama. Już nie moge się doczekać, to będzie cudowne 10 dni. Szkoda, że tak mało, ale tak niestety wyszło. ;c Jednak wykorzystamy te dni na maxa. Nigdy nie byłam w tak dużym mieście na dłużej. Zawsze przejazdem albo tylko tak na chwilkę ;)
Ciekawe jak to będzie ;)

TyŚka~

2 komentarze:

  1. nic mi nie jest, naprawdę, nie ma się o co martwić <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog ;) Życzę mile spędzonego czasu we Wrocławiu! ^^

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.