27 sie 2012

Idealny humor !

Hej !

Dzisiaj mam jakiś cudny humor, dawno nie miałam takiego pozytywnego nastawienia. Może to dlatego, że miałam fajny sen ? A może po prostu wstałam w dobrym humorze, przez pogodę.
Nie wierzę, że za tydzień o tej porze będzie już po rozpoczęciu roku :O Te wakacje minęły bardzo szybko, ale nie żałuję. Mogę bez przeszkód powiedzieć, że były udane, pomimo gorszych momentów, sprzeczek z przyjaciółmi.. Mam nadzieję, ze jakoś uda nam się dogadać..Wszystko poszło zgodnie z planem.Spełniłam swoje trzy postanowienia na wakacje, z czego w sumie jedno było marzeniem.:
-Porobiłam dużo zdjęć i  byłam z Karoliną na dobrej sesji.. ♥
-Pojechałam do Wrocławia, co było moim marzeniem od dłuższego czasu, bo kto by nie chciał poznać osobiście swojej  przyjaciółki :)
-Spędziłam dość dużo czasu z Kamilem

Do tych nieprzyjemnych części wakacji można zaliczyć to, że przestałam się chyba przyjaźnić z Sylwią, a z Olą moje kontakty się pogorszyły, gorsze momenty z Kamilem ( na szczęście wszystko jest już ok), kłótnie z mamą, które w te wakacje się nasiliły i to dość mocno, no i jakieś tam inne mniejsze sprawy.

Mimo wszystko, były to mega wakacje, i trzeba wykorzystać jeszcze pozostały tydzień na maksa. ! :)

A teraz zmykam, wypijam poranne Latte, i czekam na Karolinę, która zaraz do mnie przybywa :)

A jak wam minęły wakacje ? Piszcie w komentarzach ! 

TyŚka~


1 komentarz:

  1. Sesja była udana ♥
    Czemu nie wystawiasz zdjęć? ;p
    Np. tego najjjjjj ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.