20 sie 2012

Cudna niedziela.

Hej !

Dzisiaj rozmawiałam z Karoliną o liceum, i o późniejszych studiach i pracy. I doszłam do wniosku, że nie wiem co chcę robić w życiu. Wiele osób mi radzi, żeby robić coś co lubię. Lubię robić zdjęcia, pozować, rysować.. Ale nawet jeśli np. poszłabym do liceum plastycznego potem na ASP, to nie wiem jaka praca po tym. Chcę robić coś co lubię, ale też mieć jakąś dość dobrze płatną pracę. Zastanawiałam się nad medycyną, ale to chyba za trudne, i za dużo nauki jak na takiego lenia jak ja. Ciężko wybrać. Na szczęście mam jeszcze rok na tą decyzję ;)

A po południu wybrałam się z Kamilem na spacer, taki dłuugi. Dawno tak dużo nie chodziłam, dlatego teraz lekko pobolewają mnie nogi, ale było warto. Te wygłupy, śmianie się, przytulanie no i widoki. Kocham lato. Jak jest takie ciepłe powietrze, słonko ślicznie grzeje, te wszystkie rośliny i zwierzęta.
Podczas spaceru poszliśmy na zalane kamieniołomy. Miałam taką cholerną ochotę wskoczyć do tej wody i popływać, tak jak grupka ludzi która tam była. To cudowne miejsce.W tym tygodniu jak się uda, to przejdę się tam z Kamilem znowu, tyle że tym razem popływamy może. A po spacerku poszliśmy na chwilę do niego. Ahh, zimna coca-cola  <3, no i tak jakoś wyszło, że zasnęliśmy, tacy przytuleni (ah, jakie to słodkie)..



K ♥. Pewnie jak to zobaczy to mnie zabije, ale co tam ^ ^


Zdjęcie nie przerabiane. Tak tam jest cudownie ♥


Dzień ogólnie bardzo pozytywny, i rozmowy z Karo, i spacer z Kamilem.

A jutro nocowanie w namiocie u Karoliny, wieczorna sesja jak myślę, i po prostu FUN !

P.S. Notka dotycząca Wrocławia w najbliższych dniach, bo tam jest dużo do opisywania :)

5 komentarzy:

  1. Boże, jak pięknie. *-* Jaaasna cholera, chciałabym tam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze wiedzieć, że nie jestem jedyna... to znaczy, że istnieje ktoś, kto w pełni to rozumie. Współczuję. Takie coś cholernie boli. Ja też nieraz płaczę z samego strachu, nie wiem, to jest takie dziwne przeczucie razem z ukłuciem w sercu, że kogoś stracisz. Niedobrze... dzięki za pozdrowienia, nawzajem. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba na szczęście wiem co chcę robić w życiu c:
    mama wie o moich planach :)) nie jest zadowolona, że wszędzie jeżdżę stopem "sama", bo się o mnie po prostu boi, ale też nie wsiadam do byle kogo XD zawsze jest jakaś mała iskierka strachu jak się jedzie stopem, ale na taką dłuższą podróż na pewno nie jechałabym sama :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia, ostatnie najlepsze. Ja też nie wiem co chcę robić w przyszłości nie jesteś sama ;) Obserwuję. ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pierdole jak tam jest pięknie! *___*
    dziękuję <3 na szczęscie wszystko jest już dobrze c:

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.