14 sie 2012

Ostatnia noc.

Hej.
Przez cały pobyt we Wrocławiu nie napisałam ani jednej notki, ale naprawdę nie miałam głowy do bloggera, wolałam jak najlepiej wykorzystać wspólny czas z Klaudią. Wszystko dokładnie opiszę po powrocie do domu.

Nie chcę wracać, przyzwyczaiłam się do życia tutaj. Mam wrażenie jakbym znała Klaudię od zawsze, i mieszkała razem z nią. Tak ciężko mi opuszczać Ją, to miejsce, i to wszystko na tak długo.. Z Klaudią zobaczę się za rok, jak przyjedzie na dwa tygodnie do mnie, ale nie wiadomo kiedy ja przyjadę ponownie do Wrocławia. Zakochałam się w tym miejscu, i jest mi ciężko wyjeżdżać..

Jak niesamowicie szybko to minęło.. Dopiero co wysiadałam na dworcu we Wrocławiu, a serce o mało nie wyskoczyło mi z piersi przed pierwszym spotkaniem, a już za kilka godzin będziemy musiały się pożegnać, przytulić po raz ostatni.

Zapewne bym nie zasnęła, bo to ostatnia noc razem i tyle myśli kłębi mi się po głowie, ale jednak zmęczenie fizyczne daje znać, i oczy mi się zamykają.

Kocham Cię siostra, i dziękuję za te półtora roku znajomości i wspólne 10 dni ! ♥


TyŚka~

3 komentarze:

  1. Fajny blog ! :)

    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło że są osoby które też wierzą w magię i tak, w internecie jest ich pełno. Zastanawia mnie fakt jak to zrobiłaś że widziałaś aure innych ludzi? Sama próbuję to zrobić i mi się nie udaje. Podobno można też widzieć aure przedmiotów, czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.