13 lip 2012

Wyjazd na weekend na Bacówke

Hej !

Jutro koło 11-12 jadę z Karoliną i jej rodzicami na Stecówke, w góry w stronę Żywca. Będziemy tam do poniedziałku. Jestem już spakowana, mam nadzieję, że pogoda dopisze, ale bez przesadnych upałów. Telefon się ładuje, piosenki jeszcze sobie pozgrywam, musze spakować zeszyt w którym będę mogła pisać\rysować.. Nie wiem co z netem i notkami. Jak będzie wifi to z telefonu Karo może coś napiszę, ale zobaczymy jak to będzie. A więc wam życzę miłego weekendu i do poniedziałku ! ;)

5 komentarzy:

  1. pytałaś mnie o bukowna :D byłam, ale tylko raz miałam niedawno tez jechać ale nie wypaliło (: Troche dalej mieszkam , okolice Katowic - Będzin ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego wyjazdu! ^^
    dzięki <3 jakoś nie wierze, aby pomogły ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu :) Czekam na powrót :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu!
    Obserwuję i liczę na rewanż:
    nigdy-sama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.