25 cze 2013

Deszczyk kap, kap, kap..

Krople deszczu uderzają o parapet. Ten dźwięk jest tak uspokajający. Jest w pewnym sensie przygnębiający, ale wprowadza miły, melancholijny nastrój. Delektuje się nim, i rozmyślam.

Tysiące wspomnień przelewa mi się przez głowę. Jedne cudownie wywołują uśmiech, inne sprawiają, że łzy wzbierają w oczach. Jednak każde z tych wspomnień jest wyjątkowe. Wszystkie chwile mojego życia. Wszyscy ludzie którzy pojawili się na mojej drodze. Jestem im tak bardzo wdzięczna. W pewnym sensie to Oni pomogli mi kształtować mój charakter. Oni pomagali znaleźć drogowskaz prowadzący na właściwą ścieżkę. Chociaż nie zawsze chciałam ich słuchać, nie zawsze ich doceniałam, to każdy z tych ludzi w mniejszym lub większym stopniu uczynił moje życie lepszym. Każdy uśmiech, każde ciepłe spojrzenie pełne zrozumienia, każde zganienie mające na celu moje dobro, każda chwila, która wydawała mi się niewłaściwa i niepotrzebna. Wszystko to wpłynęło na to kim teraz jestem. Gdyby nie moje doświadczenia życiowe, słowa drugiego człowieka, pewne niemiłe chwile nie byłabym sobą. Nigdy nie zapomnę minionych lat. Już uważam, że były to cudowne lata, więc co dopiero będzie z przyszłością.! 

No ale przy okazji zbliża się czas pożegnań z wieloma wyjątkowymi ludźmi. Nie są to pożegnania na zawsze,  ale jednak w pewnym sensie nasze drogi się rozchodzą, a jako, że ja jestem bardzo sentymentalna to mnie to "rusza".

4 komentarze:

  1. Ja słucham nie tylko dźwięku kropel deszczu uderzających o szybę,ale też co kilka minut podskakuję,zaskoczona wyjątkowo głośnym grzmotem.Burza,burza.
    To cudowne,że ci ludzie tyle dla Ciebie zrobili.W sumie ostatnie trzy lata również pomogły ukształtować mój charakter,ale nie powiedziałabym,że jest to zasługa ludzi z mojej szkoły.Jest to związane z nimi,ale na pewno nie nazwałabym tego zasługą.
    W życiu jest czas na powitania i pożegnania,czas na deszcz i słońce...Kto wie,może Wasze ścieżki jeszcze kiedyś się spotkają?Lepiej być sentymentalnym,niż bez uczuć c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja słuchałam jak dunią te wielkie krople o mój mały metalowy parapet.. Choć po chwili miałam wrażenie że nie słyszę tych kropel tylko słyszę dudniące moje serce.. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. DE DE
    DE DE DE DE DE
    DE DE DE DE DE DE DE
    DE DE DE DE DE
    DE DE
    sz cz sz cz sz cz
    sz cz sz cz sz cz sz
    cz sz cz sz cz sz cz sz
    sz cz sz cz sz cz sz cz
    sz cz sz cz sz cz sz cz

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.