7 cze 2013

Think positive !

Ahoj !

Teraz przed snem chcę jeszcze napisać co nieco o moim postrzeganiu świata. Całe życie jestem mega pesymistką. Nic się nie uda, wszystko się popsuje i tak dalej, i tak dalej. 

Jednak od jakiegoś czasu staram się być optymistką. Mogę z radością powiedzieć, że wychodzi mi to coraz lepiej, no ale niestety pesymizm też daje o sobie znać czasem. Ciesze się, że potrafię coraz częściej znaleźć dobro w złych chwilach, jakiś powód do uśmiechu. Staram się dostrzegać różne rzeczy, które sprawiają, że się uśmiecham. Nawet jeśli bycie optymistą czasem jest ciężkie, to naprawdę warto się starać. 

To cudowne uczucie rozpoczynać każdy dzień z uśmiechem i podniesioną głową. Nie patrzeć na przeciwności, a na to co jest dobre i pozytywne. Wykorzystywać chwile, uśmiechać się często. Samo dobre podejście do życia potrafi wiele zdziałać. Od kiedy staram się być weselsza i bardziej optymistyczna, to czuje się szczęśliwsza. Nie odczuwam braku niektórych rzeczy, osób, chwil, tylko korzystam i ciesze się tym co mam. Zauważyłam, że nawet lepiej radzę sobie z trudnościami, bo po prostu zaciskam zęby w uśmiechu, i staram się to przetrwać i sobie poradzić z tym, i przychodzi mi to o wiele łatwiej niż w akompaniamencie narzekania, łez, i zgrzytania zębów. 

Także polecam wszystkim bycie optymistą, nawet jeśli nie zawsze nam to wychodzi ! :)





P.S. Teraz będę spamować różnymi inspiracjami itd. bo założyłam sobie konto na weheartit.com 

3 komentarze:

  1. Ja do niedawna miałam się za optymistkę,może i kiedyś nią byłam...Teraz w sumie nie potrafię określić mojego sposobu patrzenia na świat,naprawdę.Budzenie się z uśmiechem,ach..To co piszesz brzmi cholernie kusząco.Nie wiem,czy potrafię .__. Podoba mi się Twój styl pisania,obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz optymizm mi się powoli wyczerpuję i zaczynam się dołować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne obrazki :)
    http://homotubisie.blogspot.com zapraszam (:

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.