14 cze 2013

Heeloo !

W środę byłam z Czają,Olą,Karoliną, i z Bartkiem na polu. Bartek w 3 klasie podstawówki wyleciał do Anglii. No i po 5 latach nadarzyła się okazja i chęci, żeby się spotkać. Zmienił się bardzo, ale jednak dało radę rozpoznać po rysach twarzy. Śmiesznie było. Pospacerowaliśmy dość długo, pogoda na szczęście dopisała. No a dzisiaj w szkole jak to w szkole. Piękna pogoda, aż chce się żyć. No a po szkole poszłyśmy z Karo na tańce, ale jako, że w sobotę mamy spotkanie do bierzmowania, to nie możemy być na występie, dlatego ćwiczyły ustawienia bez nas a my nie miałyśmy nic do roboty to spytałam Damiana czy możemy iść do domu. No więc przyszłyśmy z Karo do mnie. W ogóle, dostałam od niej prezent, troszkę opóźniony ale tak wyszło. Bardzo mi się podoba. Dostałam trzy pary kolczyków, dwie bransoletki, ramkę na zdjęcia z naszym wspólnym zdjęciem, kartkę urodzinową, też z naszym zdjęciem, i słodycze.

A jutro po szkole całe popołudnie mnie nie ma. Nie mam ostatnio żadnych ciekawych zdjęć. Także inspiracje z neta :p

Ja i moi przyjaciele <3




Chciałabym sesję z przyjaciółmi w taką pogodę *.*


Tak bardzo chciałabym to robić. Zaczynam od tego pierwszego. Z resztą może być ciężko. Na pierwszy ogień idą napoje. Mniej albo prawie wcale gazowanych i słodzonych. Tylko woda lub woda smakowa.


No a jutro tj. sobotę wieczór lub w niedzielę rano, Klaudia z Wrocławia zdaje egzamin na czarny pas z taekwondo. Wiem, że powinna go zdobyć, bo jest naprawdę dobra w tym co robi. Te godziny spędzone na treningach. Pot i łzy. Tyle wysiłku a przede wszystkim serca i pasji włożone w przygotowania do tego. Włożone w tą pasję. Nawet ja się lekko stresuję jej egzaminem, a co dopiero ona. Ale zna swoje możliwości, i z tego co wiem, to jak już wyjdzie na matę, to jest opanowana i spokojna. Wierzę w to, że przyjedzie z czarnym pasem zawiązanym na doboku. Wiem, że Ci się uda siostra. Czarny pas Ci się należy za Twoje umiejętności, wytrwałość, samozaparcie i wkładanie całej siebie do tego sportu i pasji.



1 komentarz:

  1. Też chciałabym tak robić... Wszystkie cztery opcje wyglądają kusząco. My cały czas piszemy z kolegą, który przeprowadził się do Niemiec. Btw, nie wiem, dlaczego wszyscy tak szaleją za Adventure Time.

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.