3 sie 2011

Dziękuję za ten moment. Siedzenie przed domem Oli. W tle leciała wolna, nastrojowa piosenka. Ja i Sylwia, rozmawiałyśmy o problemach...O swoich sprawach.. W tym momencie zrozumiałam, że Sylwia jest moją przyjaciółką, taką prawdziwą, że mogę jej zaufać. Poprzedniego dnia, zorientowałam się, że Sylwia jest moją bratnią duszą.. Róznimy się od siebie, ale w pewnym względzie jesteśmy podobne. Te nasze wierszyki. Ty jesteś tak naprawdę artystyczną duszą. Twój zeszyt, z przyklejonymi róznymi słowami..  Kiedyś nielubiłysmy się, bo ciągle kłuciłyśmy się o to, kto będzie chodził z Karoliną na przerwach itp. Ale potem, coś się zmieniło, zaczęłyśmy spędzać ze sobą więcej czasu i wyszło nam to na dobre. Przy tobie czuje się świetnie.. Niegdy nawet nie pomyślałabym, że między nami powstanie jakaś więź przyjaźni.. Mam nadzieję, że ty też czujesz to co ja. Że też uważasz mnie za przyjaciółkę.. Kocham cię Sylwia ♥

1 komentarz:

Napisz kilka słów od serca.