13 sie 2011

Kilka słów o Mnie.

Kolejny raz napiszę kilka słów o mnie.


1.Nie wiecie, że czasem bywam...zboczona  xdd.
2. Straszliwie boję się ... Dużych pająków.
3. Mam obsesję na punkcie ...Fotografii
4. Nie wytrzymam bez... Muzyki i przyjaciół
5. Mogłabym mieć nawet 1000... bransoletek.
6. Ślub na pewno wezmę zanim skończę...30 lat
7. Oczy ze zdziwienia mi wychodzą, gdy...Hmmm.. niewiem
8. Najgorsza rzecz na świecie to... Dyskryminacja i odtrącanie ludzi za wygląd albo ubiór.
9. Nienawidzę...Plastikowych, wytapetowanych dziuń.
10. Zakupy to dla mnie... Przyjemnosć
11. Zdarza mi się... Pokłócić, z przyjaciółmi
12. Zawsze muszę mieć... przy sobie telefon.
13. Płaczę przy... smutnych sytuacjach, gdy jest mi źle i na filmach.
14. Nie lubię kiedy ktoś... obgaduje mnie za plecami
15. Nigdy...nie będę uprawiać seksu za pieniądze.
16. Jestem typem... samotnika, wrażliwca.
17. Przepadam za... żelkami ♥
18. Bardzo się tego wstydzę, ale... I don't know.
19. Gdy patrzę w lustro to... Widze same wady
20. Czasem się zastanawiam co by było gdybym... była mądra,bogata, ładna itp.

TyŚka~♥

3 komentarze:

  1. Hah.
    W większości to się u mnie pokrywa.
    Żelki... Ałł... I dlatego teraz mam sztuczne zęby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zboczona też jestem, bez muzyki żyć się nie da, zgadzam się, co do dyksryminacji i tak dalej, również się kłócę, samotnik-wrażliwiec here. ♥
    Ahahah, skojarzyłam to sobie z TAGiem i~... też mogę? *_____*
    Jak mi się będzie nudzić, a nie otrzymam odpowiedzi to też zrobię. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. 9, 19, 20 ja też. I też nie wytrzymam bez muzyki ;D

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.