8 sie 2011

Powróciła zwykła szara codzienność. Niebo zasnute chmurami i krople deszczu spadające z nieba. Na szczęście mam przyjaciół, z którymi nawet deszcz nie jest straszny..
Wypożyczyłam kolejną część mojej ulubionej książki.. A konkretnie Gone-zniknęli Faza czwarta-Plaga.
Kocham czytać, ale o tym zapewne już wiecie. Każdy z was, kto uważa że czytanie jest nudne, zapewne twierdzi tak dlatego, że czytał lektury szkolne, i przez to uważa, że czytanie nie jest fajne. Owszem, nie wszystkie lektury szkolne są fajne, ale np. Romeo i Julia mi się podobał, czy Mały Książe.
Moje ulubione książki :
-Seria Gone
-Wilczy Brat
-Piękne istoty
-Saga Dom Nocy
-Saga zmierzch

Czytanie może przenieść nas w wyimaginowany świat.

P.S. Sylwia, kochanie, nie przejmuj się. Wszystko będzie dobrze ♥ Masz mnie !

Pozdrawiam
TyŚka~

4 komentarze:

  1. Właśnie wymieniłaś moje ulubione książki!
    Nie czytałam tylko Pięknych Istot.
    Szkoda, że nie ma jeszcze części piątej, a raczej piątej fazy :)
    jestem ciekawa, w jakie sposób autor to zakończy i wszystko wyjaśni.
    Czytałam Twoje sny - mi dzisiaj przyśnił się podobny. Można by z niego zrobić horror, ale film, bo książka nie odda tej grozy. Jedno jest pewne - już nigdy, przenigdy nie wejdę do piwnicy. Nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kiedyś nienawidziłam czytać , właśnie dlatego że czytałam tylko te głupie lektury szkolne.
    ale z czasem to się zmieniło i teraz nie mogę życ bez książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecież nic się nie stało :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ; p
    zapraszam do mnie !
    www.kolorowy-swiat-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.