5 mar 2013

Pierwszy podmuch wiosny !

Hej !

Ostatnimi dniami rzadko zaglądałam na bloggera, nawet nie wiem czym dokładnie było to spowodowane. W weekend nocowałam u Ciurki, więc jakoś to zleciało. Od poniedziałku mamy rekolekcje. Wczoraj o 7.45 zbiórka pod szkołą i do kościoła. O 9 przyszłyśmy z naszą panią do szkoły, żeby porobić kartki wielkanocne na kiermasz. Po szkole ja, Karolina i Ola pojechałyśmy do Ciurki, żeby zrobić projekt na angielski. Projekt polega na tym, żeby przedstawić w formie plakatu, lub za pomocą prezentacji multimedialnej jakiś festiwal muzyczny. Wczoraj ustaliłyśmy jaki festiwal przedstawimy, w jakiej formie go zaprezentujemy. Mamy już zrobioną część pracy, ale mimo wszystko jeszcze przynajmniej raz musimy się spotkać, żeby wszystko dopracować.

Dziś znów rekolekcje. Jak rano otworzyłam oczy, i zobaczyłam słońce, to aż się uśmiechnęłam. Rekolekcjonista mówił bardzo mądre rzeczy, które zmusiły mnie do refleksji nad sobą i otoczeniem. Mam nadzieję, że jego słowa chociaż trochę trafiły niektórym do głów. A po kościele wróciłam do domu, posprzątałam kuchnię i swój pokój. Teraz relaksuje się przed komputerem. Potem idę na trening. Nareszcie mamy cały układ, jeszcze nie do końca dopracowany, ale chociaż mamy kroki. Mam nadzieje, że dzisiaj wszystko jakoś ogarniemy, i dowiemy się co ze strojami !

Jak moje samopoczucie ostatnimi dniami ? Ze względu na pogodę mam pozytywne nastawienie do wszystkiego i więcej pozytywnej energii. Ostatnie kilka dni jednak nie jest takie całkiem "radosne" przez zmartwienia. Martwię się o zdrowie przyjaciela, myśli o tym jak się czuje zajmują mi większość czasu. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze, i szybko wyzdrowieje. Poza tym jest okej. Moje uczucia są stabilne, i jakoś nie widzę, żeby cokolwiek w związku z nimi miało się zmienić.

A teraz daję kilka fotek, wszystkie z telefonu, więc nie zwracajcie uwagi na jakość. :) Patrzenie przez okno sprawia mi taką radość. Nareszcie słońce !

Nasze przybory do projektu.

Zdjęcie gałęzi przerobione na "abstrakcyjne"


Włosy Oli, które wyszły jak rude ^ ^ 

I bardzo twórcze zdjęcie kwiatka na moim parapecie.
Aaa, jeszcze jedna bardzo ważna rzecz,haha. Będąc u Karoliny nagrałyśmy tak popularny ostatnio Harlem Shake. Jak wszyscy to wszyscy ! :)

LINK   <----- Oglądać !

2 komentarze:

  1. Heh moje włoski. Ktoś ostatnio mi powiedział, że mam rude, ale okey xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomoc naukowa do angielskiego ----> Książka z zadaniami dodatkowymi do chemii >.<

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.