31 mar 2013

Wielkanoc !

Witam, witam !

Przez ostatnie dni nie pisałam,bo wiecie jak to jest. Świąteczne porządki, kościół i inne zajęcia.
No więc od czwartku codziennie byłam dwukrotnie w kościele. Mam w tym roku bierzmowanie, i w sumie mieliśmy chodzić, ale nawet z własnej woli chciałam chodzić, bo postanowiłam, że te święta spędzę inaczej, bardziej się w nie angażując. No i takim sposobem w czwartek byłam na wieczornej mszy, a potem poszłam jeszcze na czuwanie. Bardzo dobrze móc się tak w ciszy lub z cichym śpiewem skupić, zastanowić trochę nad swoim życiem, pomodlić i w ogóle. W piątek rano droga krzyżowa, potem msza, wczoraj święcenie koszyczka, w którym były moje piękne pisanki. Robiłam je w barwniku np. przykładając do jajka liścia, owijając rajstopą i zanurzając w barwniku tak, żeby miejsce w którym był liść zostało niezabarwione. Dwie pisanki wykonane tą metodą wyglądały świetnie, ale niestety jedna z nich mi upadła, i przy okazji rozbiła jeszcze inną i poszłam do kościoła z popękanymi pisankami.No ale to nic. Wczoraj wieczorem znów byłam na mszy. Dziś rano poszłam na 6.30 na mszę z rezurekcją. Trochę wcześniej musiałam wstać, ale to nic, teraz mam przynajmniej więcej dnia wolnego. Pogoda jest tragiczna, zresztą każdy chyba widzi. Śnieg sypie i sypie, a już jutro kwiecień. No nic na pogodę nie poradzę. Chcę wiosnę, bardzo ! Ale trzeba czekać.

Mój dzisiejszy humor jest bardzo, ale to bardzo dobry. Dawno nie miałam takiego dobrego dnia ;) Rozpoczął się dobrze, bo w kościele już nie na smutno jak dotychczas tylko radośnie, więc już od rana mi się wkręcił radosny nastrój i niech zostanie !  ;)

A plany na dziś ?
Za niedługo razem z rodzinką będziemy zasiadać do Wielkanocnego śniadania, potem przyjeżdża chrzestny na obiad, razem z Wojtusiem i Piotrkiem. A pod wieczór jak się uda pójdę się spotkać z przyjacielem (Johnym), bo się bardzo, bardzo stęskniłam !;)

Najlepsze ciasto świata czyli mój ukochany sernik !

Rzeżucha ! 

Wedle naszej "tradycji" zawsze po święceniu wymieniamy się z koleżankami święconkami, i taką dostałam od Karo ! ;)

Nasz koszyczek i moje piękne autorskie popękane jajko ! 
Wesołego Alleluja !

4 komentarze:

  1. ładne zdjęcia :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjecia *.*
    Super blog :)
    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przepadam za sernikiem, ale ten wyglada przepysznie *-*
    jej, serio ? *.* dziękuję! własnie jak pisze sie jakis tekst, czy opowiadanie to wazne jest, żeby czytelnik sie w to zagłębił i zaczął sobie wyobrazać *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowicie wygląda c: zapraszam: http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.