18 wrz 2013

Ajajaja ! ;c

Witam !

Piszę dopiero teraz, bo całe popołudnie spałam. Jako, że we wtorek ubrałam się nieadekwatnie do pogody i bardzo zmarzłam, to teraz wzięła mnie choroba i to bardzo porządnie. Mam zawalone zatoki, boli mnie głowa, do tego jeszcze dochodzi ból gardła i ogólne złe samopoczucie. W szkole czułam się tak średnio, a jeszcze doprawiłam się tym, że na wf biegaliśmy, i oddychałam przez gardło, bo się za szybko męczę. No a odrazu po szkole ubrałam się ciepło, wzięłam leki i wpakowałam się pod kołdrę. Miałam się przespać pół godzinki, a wyszło na to, że obudziłam się o 20. No i szybko wymyślałam scenariusz dla mojej klasy na sobotnią spartakiadę pod szkołą. Jutro niestety muszę iść do szkoły, bo mam kartkówkę z angielskiego której potem nie chce nadrabiać, a poza tym w piątek tak czy siak muszę być w szkole bo będą próby. Także wzięłam antybiotyk i milion pięćset innych możliwych leków.

Miałam się dzisiaj spotkać z chłopakiem, ale niestety nie byłam w stanie nawet wstać z łóżka. Cholerna choroba. A już tęsknię bardzo, brakuje mi Ciebie i naszych rozmów i przytulenia no ;c..

A teraz lecę, bo jeszcze nie zrobiłam zadań i nie pouczyłam się na angielski..






1 komentarz:

  1. Ładne oko xD
    Ano deszcz potrafi być irytujący. Ani to się ładnie ubrać, ani spotkać ze znajomymi. Nie zrobić nie możesz, bo zmokniesz. I do tego jeszcze uczyć się w takiej deszczowej atmosferze. Brrr...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.