29 wrz 2013

Hello autumn !

Witam.

Nie było mnie tu równy tydzień. Ojej, tak jakoś wyszło, wiecie.. Szkoła, treningi i tak dalej.

W szkole jak najbardziej spoko, zaczyna się już rozkręcać. To co, że mam dwóję z matmy, ale inne oceny są dobre. Klasa się coraz lepiej dogaduje. W szkole jest super. W poniedziałek mamy dzień chłopaka, ciekawe jak to będzie. Poza tym, w środę mamy otrzęsiny, czyli zostaniemy okoceni, i będziemy już "oficjalnie" licealistami. A w czwartek wszystkie cztery 1 klasy jadą do Poronina. Wracamy w południe w sobotę. Bardzo mnie to ciekawi, będzie śmiesznie ! No i mam nadzieje, że nie będzie strasznie zimno. Mi już teraz, tutaj jest zimno, a co może być za tydzień w okolicach Zakopanego? Zimno !

Dzisiaj byłam u Kamila na urodzinach. Było fajnie, nie powiem, że nie. Najważniejsze, że mogłam się przytulić dziś i zobaczyć ten uśmiech :3

A teraz lecę już spać, bo boli mnie głowa i jestem zmęczona ..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.