1 wrz 2013

Welcome high school

No a więc nadszedł ten dzień. Już jutro pójdziemy do szkoły. Nie byłoby to dla mnie aż tak ważne, gdyby nie fakt, że jutro rozpoczynam swoją edukację w LICEUM ! Nie mogę uwierzyć, że to już, że to już nastąpiło. Dopiero co szłam do gimnazjum, a już liceum. Nowy etap w życiu, gimnazjum i podstawówka było dla mnie jednym etapem w życiu, a teraz rozpoczynam kolejny. Powiem tak... Troche się obawiam. Nowi znajomi, nauczyciele, środowisko. W ogóle, wszystko nowe i inne. Boje się, że sobie nie dam rady, że coś spieprzę, zepsuję sobie opinię u nauczycieli i jeszcze dużo innych spraw ale staram się nie przejmować na zapas. Mam nadzieję, że moja klasa będzie zgrana, i że jakoś wszyscy damy sobie radę. Jutro mam rozpoczęcie roku o 9.30 a o 8.30 mam autobus. Także od jutra rozpoczynam nowy etap w życiu. To dosyć przełomowy moment, bo w liceum podobno się dojrzewa i staje się bardziej odpowiedzialnym. No zobaczymy, jak to będzie. Trzeba zacisnąć pięści, uśmiechnąć się, podnieść głowę do góry i sprostać temu co staje na naszej drodze.


LO1 witaj !

Zaczyna się ostra jazda, i jedna z lepszych "przygód" w moim życiu !




2 komentarze:

Napisz kilka słów od serca.