4 wrz 2013

Drugi dzień !


Mam takie mini postanowienie, żeby codziennie napisać tutaj kilka słów. Wydaje mi się, że to nie jest takie trudne, bo tak czy siak, codziennie wchodzę na komputer choćby na pół godziny. No a dzisiaj w szkole pozytywnie. Podzielono nas już na grupy na angielski. Jestem w tej bardziej zaawansowanej, i będziemy mieć książkę na wysokim poziomie, no cóż, damy radę jakoś. Na wf też zostaliśmy podzieleni. Jestem w grupie z naszymi 5 klasowymi chłopakami. Można uznać, że lekki wycisk był. Graliśmy w kosza, i co jeszcze utkwiło mi w pamięci, dziewczyny miały zrobić 10 pompek z kolan. Ja nie umiem ani jednej, ale nauczę się, spokojnie. Jednak poziom wf w liceum a u nas w gimnazjum to wielka różnica, ale się przyzwyczaję. Na Pp okazało się, że jednak ten przedmiot nie będzie taki straszny, a rzeczy których się nauczymy przydatne. A co do klasy, zaczynamy się bardziej integrować. Już spoko zaczynamy gadać ze sobą tak ogólnikowo, i się trochę śmiejemy. Będzie bardzo dobrze, tak czuję. Informatyka mnie rozwaliła na łopatki po prostu, więc chemia będzie też ciekawa. No a jutro mam dwie pierwsze matmy a potem religia. Tych przedmiotów jeszcze nie miałam, a bardzo mnie ciekawią. A poza tym od razu po szkole przyjeżdżam do domu, odkładam plecak, i za jakieś 10-15 minut jadę na trening. Ale stęskniłam się za tym bardzo! I jeszcze jedna sytuacja z dziś którą dobrze pamiętam, to to, że chyba przestaję "bać" się ludzi. Czekając na autobus jakiś znajomy gadał z moimi kumpelami z klasy, i ja też się do rozmowy włączyłam. No i w autobusie usiadłam obok niego, przedstawiliśmy się sobie, i przegadaliśmy praktycznie całą drogę. Ludzie nie są tacy źli !
A teraz lecę, bo rano nie wstanę, dobranoc ! :)





1 komentarz:

Napisz kilka słów od serca.