23 wrz 2013

"Witamy w naszej bajce"


No i po spartakiadzie szkolnej. Trochę się stresowałam przed występem, ale nie było czego. Mój głos był po prostu boski, bo skrzeczałam jak ropucha. Wszystkie klasy zaprezentowały się świetnie, fajnie się przygotowały. Jednak najbardziej podobał mi się Madagaskar i Czerwony Kapturek. Moja klasa coraz bardziej się integruje, zaczynam już uwielbiać tych ludzi. No bo przecież wspólna pomyłka tekstu i śpiewanie byle czego tak łączy ludzi. No i skakanie w szczura też było fajne. Poza tym, musze się pochwalić. Zajęliśmy 2-gie miejsce w szkole, i wygraliśmy na wydatki klasy 250 zł. A teraz na integracyjną trzeba wymyślić mega scenariusz. Mamy już ogólny zarys, więc zapowiada się ciekawie.. A teraz kilka zdjęć robionych przez Ewę, no i zbieram się do spania.. Pewnie znów będę cała pogryziona przez komary, bo mam w domu jakąś plagę. Nie wiem, czy one się gdzieś lęgną czy coś.. Ehh


Ja jako osioł :3

Co z tego, że potem pomyliły mi się strony, i kręciłam się do tyłu ^ ^ 

Seba, Ja i Natalia, plus Wiktor czyli mistrz drugiego planu :D

Ewa,Kinga,Weronika,Karolina,Kamila, na dole Nati no i ja.

Zwijanie karimaty-super konkurencja -.-


Ja,Kamil,Werka,Natalia,Karolina i Kaka <3

No i prawie cała klasa + gratisy i nasze głupie miny. Mój zez rządzi ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.