28 cze 2011

3 dzień wakacji

Nocowałam u Karo. Rano coś robiłyśmy, grałyśmy na komputerze i bawiłyśmy się z Iskierką. Ona jest taka słodziutka.. :3
Po południu poszłyśmy na plac zabaw i przyszli Paweł,Dawid i Przemo. Gadaliśmy sobie i graliśmy w "Jaka to melodia". Ktoś puszczał muzykę z telefonu, a reszta miała zgadnąć tytuł i wykonawcę. Przemo prawie wszystkie piosenki zgadł, a ja prawie żadnej.
W ogóle ostatnio przypomniało mi się o tym, że w wieku 7 lat słuchałam płyty "Bravo hip-hop 2004"
Na tej płycie były takie piosenki jak :
Liber/Doniu- Skarby
Mezo Rejs-Czwarty
Owal/Emcedwa- Panta Rhei
Pan Duże Pe & Dj Spox- Czeki
Jeden Osiem L- Jak zapomnieć 


Wychowałam się na tych piosenkach, chociaż wtedy niezbyt rozumiałam sens ich słów.Teraz rozumiem.. 
Ja wolę teraz wolne, polskie, o miłości... Hip hop- ten prawdziwy, stary jest fajny.. Ma słowa które dają do myślenia.. 


P.S.. Więcej zdjęć na blogu będzie dopiero po 11 lipca. Wtedy jadę do dziadka i dostanę aparat :)


Pozdrawiam ;*
TyŚka~

1 komentarz:

  1. Ty przynajmniej masz co robić w wakacje :(
    Racja, stary hip-hop był fajny. Eh, Kaliber44... Choć to tak dokładniej był psycho-rap.

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.