6 cze 2011

Brak..

Brak mi kogoś bliskiego. Kogoś do kogo mogła bym się przytulić.. Brakuje mi takiej ukochanej i jedynej osoby.. Ale nie załamie się.. Mam dopiero 14 lat. Całe życie przede mną. Znajdę tego jedynego.. Napewno.
Póki jestem młoda powinnam korzystać z życia i poświęcać dużo czasu przyjaciołom. I właśnie taki mam plan.
W wakację jadę na kilka dni do Zielonej Góry do dziadka. Będzie fajnie. Odpocznę od zgiełku miasta. Tak bardzo chciałabym dostać na koniec roku aparat fotograficzny.. Moim marzeniem jest mieć lustrzankę, ale z powodów finansowych to niemożliwe.. Może dla niektórych lustrzanka to pikuś i błachostka, ale dla mnie nie. Dziadek powiedział, że na koniec roku może kupi mi aparat.. Byłabym bardzo szczęśliwa.Przez wakacje porobiłabym dużo wspaniałych zdjęć.. Nie mogę zmarnować tych wakacji, na spanie i leniuchowanie. Chcę spędzić piękne chwile razem z przyjaciółmi...



Dlaczego prawie wogule nie komentujecie...? Powiedzcie.


Wrr.. Chciałam przesłać dwa filmiki, ale blogger ładuje je z 3 godziny i nie wytrzymam nerwowo..



Pozdrawiam
TyŚka~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.