15 cze 2011

Eclipse.

Dziś jest całkowite zaćmienie księżyca.. Widze z okna ten piękny widok..Napawam swoje oczy tym widokiem, bo kolejny może się prędko nie powtórzyć.. Żałuję, że nie widziałam zacmienia słońca.. Myślę, że to piękny widok.. Ale księżyc też ładny.. Dziwnie wygląda.. Jest różowawo-czerwony i taki ciemny.. Staje się coraz jaśniejszy.. Niesamowity widok...Wychodzi.. Całkiem.. Śliczny..Skojarzył mi się ze zmierzchem.. Jest magiczny..

Dzisiaj uciekłam z Sylwią,Olą,Karoliną,Mackiem,Arturem,Dominikiem,Szymonem z ostatniej lekcji...Było to zastępstwo na świetlicy. Sprawdzili obecność i ich zwolnili, ale my poszliśmy na przerwie przed tą lekcją,. Dyrektor się dowiedział, i będzie przerąbane chyba.. Jutro nie idę do szkoły, bo idę do Karo i Oli z Sylwią wybierać filmy na maraton filmowy z piątku  na sobote 19-7 rano, będą dwie komedie i 3 horrory..Na "informatyce" przyszłysmy do mnie i rubinową szamponetką zrobiłysmy sobie pasemka.. Fajnie wyszły, a najlepiej Oli, bo ma blond włosy.. Ogólnie fajny chociaż troche stresujący dzień, ale widok księżyca wyłaniającego się zza cienia Ziemi, mnie uspokoił.. Jest tak cicho, spokojnie i melancholijnie.. Spokój..
Czasem lepiej nic nie mówic.. ~


Pozdrawiam
TyŚka~

4 komentarze:

  1. Szalony dzionek ♥♥♥
    Ale nie opisałaś wszystkiego. ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie widziałam tego zaćmienia ; <

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas niestety były złe warunki pogodowe :(
    Jak sobie pomyślę, że kiedyś Księżyc był tak blisko, ze doba wynosiła 18 godzin... Wtedy na niebie był większy, nie zobaczyłoby się jego całkowitego zaćmienia. Eh, za jakiś czas pożegnamy się z zaćmieniami Słońca. Ale wtedy może już nie będzie ludzi na Ziemi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie też go nie widziałam! W ogóle nie wierzę w to jak mogłam coś takiego przegapić!

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.