18 cze 2011

Po maratonie

Wczoraj o 18 poszłam z Sylwią,Olą,Karoliną i Karoliną do szkoły pomóc przy maratonie.. Rozłożyłyśmy materace, wielki dywan, swoje śpiwory i czekałyśmy aż wszyscy przyjdą.. Jak już przyszli wszyscy- ponad 30 osób, to jeszcze pół godziny czekaliśmy na głośniki które przywiózł dyrektor.. Jak już wszystko było gotowe, ułożyliśmy się, zgaszono światło i zaczęliśmy oglądać.. Po każdym filmie była 10-15 minutowa przerwa na siku, jakieś żarcie itp. Takie były filmy :
"Kac Vegas"- Fajny film, ciekawy, i wciągający.
"Piątek 13-go"- Troche nudny.. Gościu w masce zabijał każdego po koleji i na tym polegał film
"Lustra"- CIekawe, ale myślałam, że straszniejsze..
"Kac Vegas 2"-fajne, podobne do jedynki, ale akcja rozgrywająca się w Bangkoku
"Piła V" -szkoda, że oglądaliśmy rano jak już było jasno, bo film nastrojowy, ale dość krwawy.

Był chyba jeszcze jeden ale nie pamiętam jaki..
Siedziałam koło Oli,Sylwii, Szymona, Damiana, Kamila, Dominika i Weroniki.. Było fajnie, a co film, zmieniało się położenie.. :)

Ważne !
Da się zrobic coś takiego jak blog na hasło ?
Jeśli tak, to wytłumaczy mi ktoś jak to zrobić ?

P.S  Nie mam neta, i tylko na chwile weszłam na laptopa ojczyma..


Pozdrawiam
TyŚka~

3 komentarze:

  1. Było fajnie na maratonie. Szkoda,że to ostatni w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia, czy można.
    Chodzi o to, by nie wszyscy mogli wchodzić na bloga, tylko ci, co znają hasło?
    Piły są ponoć beznadziejne. Kolega opowiada:
    Pierwsza część, budzisz się, masz przykutą nogę do ściany, by uciec, musisz ją odrąbać.
    Druga, budzisz się, masz przykutą rękę do ściany, by uciec, musisz ją odrąbać.
    Trzecia, budzisz się, masz na głowie taki hełm, musisz go otworzyć, a klucz masz jakoś w oku i nie możesz go wyjąć...
    Czy jakoś tak...
    Czy naprawdę muszę pisać, dlaczego nie oglądałam tego filmu? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :) fajnie sie czyta hehe ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.