8 cze 2011

Pizza.

Coraz częściej myślę o Nim. Dlaczego ?

Dziś byłam z Olą i Sylwią w Centrum na pizzy. Zjadłyśmy pizzę, przy czym ciągle nam spadało z ciasta..
Potem idąc do parku zobaczyłyśmy skórkę z makreli, i wokół porozsypywane ości. Naookoło ławki. Haha, pewnie ktoś siedział na ławce i jadł rybe xdd. Gdy usiadłysmy na ławce w parku to zobaczyłysmy dwa ogórki koło ławki, potem marchewke, pietruszke, pomidora i nektarynke.. A to wszsytko porozrzucane wokół ławki.. Hahah..
Wracając, do autobusu wsiadła taka emo-gotka.. W czarnym gorsecie, miała kolczyki-odwrócone krzyże i wogule. Widziałyśmy tez kilka dziewczyn Skejciar itp. Fajnie, że sa takie osoby oryginalne, ale są narażone na dużo plotek.. Było fajnie.. Super dzień spędzony z moimi <3
Ja z Olą w parku

Ja i Sylwia

Ola pije Cherry Coke

To pokój Mój,Sylwi,Oli i Karolny na trzydniowej.

Karo nad rzeką.

Ja w dzień po obcięciu. Kibel w Mc' donaldzie xdd.
Pozdrawia
TyŚka~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.