4 lip 2011

12 dzień wakacji

Dalej jest mi smutno. Rana w moim sercu dalej zionie cierpieniem, ale staram się o tym nie myśleć, nie moge się przecież załamać, to byłby koniec. Będzie dobrze.
Jutro idę spać do Karo <3
Ojj, będzie hardkor. Ładuj baterie w aparacie ! Będzie ostro ! Porobimy mase zdjęć.. A w środe czekajcie na meega notke, odnośnie tej nocki.. Napewno nie będzie nam się nudzić tak jak w poprzednich latach.. Wymyślimy jak zwykle coś głupiego, szalonego i ogólnie ;)
Nie moge się doczekać.. 
Wezmę Horrory ok ? Nie wiem czy straszne, ale najwyzej sie posmiejemy.
Mam: Trzynaście duchów,Krzyk 3,Droga bez powrotu, Dark Water. Mam jeszcze straszny film 2 do pośmiania się. 
To będzie niezapomniana nocka. Obiecuję Ci !


Pozdrawiam
TyŚka~

1 komentarz:

  1. Oj nie wiem co ty chcesz robić, ale ja już mam sexy fryzurkę dla cb (hahaha)
    Tylko będziemy musiały być cicho. xd

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.