1 lip 2011

9 dzien wakacji

Wstałam o 11:30.. Usiadłam na kompa, pooglądałam blogi, obejrzałam jeden odcinek K-On i puściłam muzyke.. I nagle opanowało mnie nowe, nieznane dotychczas uczucie. Miałam chęć wysprzątać kuchnię na błysk, tak zeby wszystko bylo nieskazitelnie czyste. Nie wiem czy to przez ta pogode czy po prostu coś mi się poprzestawiało w tym moim malutkim móżdżku, ale puściłam muze, i zaczęłam sprzątać.. Po około godzinie cała kuchnia była czysta. Każdy blat czyściusieńki.. Każdy skrawek mebli umyty. Sama sie dziwiłam, że to moja robota. Jak już wszystko lśniło czystością to czułam sie jakaś spełniona. Zmęczylo mnie to sprzątanie, ale to nic, bo kolejny taki napad chęci do sprzątania raczej nie przyjdzie szybko.. W sumie i tak nic nie mam do roboty, a kuchnia przynajmniej wysprzątana, mama odrazu w lepszym nastroju. Ale moja mądrość i tak przebija wszystko.. Rano pomalowałam paznokcie na fiolet- który wygląda jak czarny, a po sprzątaniu juz był pozdzierany na koncowkach, wiec musialam pomalować jeszcze raz. Nie ma to jak być takim mądrym jak Ja :]
Przed chwilką sobie brzdąkałam na mojej gitarce. Nauczyłam się wlazł kotek na płotek.. Chciałabym już normalne piosenki sobie grać, ale nie umiem.. Gdybym regularnie ćwiczyła, to juz bym umiala zagrac kilka piosenek, ale przez swoje lenistwo nie umiem nic. Chociaż ja chyba wogule jakieś smykałki do gitary nie mam.. ;|
Nie moge się doczekać wyjazdu do dziadka..  W końcu będę miała swój własny aparat.

P.S   Chce się komuś może zrobić mi jakiś nowy nagłówek.. Byłabym bardzo wdzięczna.. Sama nie mam zabardzo zdolności..


Muzyka pozwala myśleć czysto i logicznie. ~
TyŚka~

4 komentarze:

  1. Ja mogłabym ci zrobić nagłówek .. ;)
    a przynajmniej bym się postarała .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam takie jazdy na pracowanie. To od nieróbstwa xd
    Niestety też nie mam zdolności do robienia nagłówków...
    Gitara.. Dziś śniło mi się, że umiem grać na gitarze. Widać lenistwo ojca woła o pomstę do nieba i musi mnie zacząć uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mam takich faz na sprzątanie. Bardzo by mi się przydały... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje zapowiadają się nudno. ;p
    Nie może tak być.
    Wyjdziesz dziś. ;p;p

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.