2 mar 2012

Przygotowania do Festiwalu.

Dwa razy w tygodniu od 17.30-19.00 mamy treningi. Sala lustrzana, 16 dziewczyn i Damian-choreograf. Zaczynamy od rozgrzewki, a potem ćwiczymy układy, kroki. Wszystko musi wyjść dobrze. Jeszcze tylko dwa treningi i pierwszy festiwal. Festiwal taneczny Róża, w Sosnowcu. Może ktoś z was tańczy, i się wybiera ? 
Cholernie się boję, że coś nam nie wyjdzie. Bo jednak tam konkurencja jest duża, i wysoki poziom, a to taki pierwszy poważny występ dla mnie. Moge jedynie powiedzieć, że układ mamy bardzo fajny. Sama koncepcja to szachy. Mamy na początku takie spódnice jakby, niektóre czarne, niektóre białe, koszulki pół na pół, maski na twarzach.. Jak dla mnie powinno to wyjść świetnie. Napewno będzie to nagrane to tutaj wstawię ;]

A póki co przed chwilą narysowałam swój pierwszy taki poważniejszy rysunek techniką komputerową ;]
Jestem zadowolona, bo jak na pierwszą pracę jest ładny ^ ^ 
Jakość się zepsuła -.-
Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. Na pewno dobrze wam pójdzie.
    A rysunek całkiem ładny ;)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładny :D
    ja bym chyba tak nie potrafiła ;d

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.