14 mar 2012

Ranić

Ranię wszystkich wokół.. Nie dotrzymuję słowa. Nienawidzę siebie.Nienawidzę ! Nienawidzę za te niektóre cechy kształtujące moją osobowość. Za to, że  potrafię ranić ludzi, i że robię to często. Po części jest to niezależne od mojej woli, ale jednak powinnam panować nad sobą. Zawsze ranię najbliższe dla mnie osoby ze swojej głupoty.. Jak się coś komuś obieca, to powinno się spełnić obietnicę, ale ja tego nie robię. Nie wiem co się ze mną dzieje.. Żałuję. Jak mogę być taką świnią..? Potem się dziwie, że ludzie ze mną nie wytrzymują. Nie dziwie się. Sama ze sobą nie wytrzymuje..Płakać mi się chce. Nie wyrabiam już .. Za dużo obowiązków.. Nie potrafię dobrze rozplanować czasu. Ranię wszystkich wokół, a sama nie chcę być raniona. Tak się nie da.. Muzyka troszeczke zagłusza krzyk mojej duszy.. Moja lewa ręka sama wykonuje lekkie ruchy ołówkiem po kartce.. Rozbolała mnie głowa..

2 komentarze:

  1. Każdy ma momenty w życiu kiedy rani innych nawet jeśli tego nie chce..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie możesz się zadręczać ! Potrzebujesz więcej wiary w siebie, więc głowa do góry :)
      zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz, można dodawać:)

      Usuń

Napisz kilka słów od serca.