13 cze 2012

Happy !

Ahoj !

Jestem szczęśliwa. Tak po prostu. Wystarczą takie małe gesty, jak uśmiech, dotyk, buziak czy po prostu szczere słowo od serca.Miłość.Nawet nie da się tego opisać słowami.  To nic, że mama jest wkurzona o godzine powrotu, to nic, że mam przemoczone buty, bo leje, to nic, że mam mokre włosy od deszczu ! Ważne, że jestem szczęśliwa. Siedzę sobie teraz przed komputerem w bluzie Kamila  która jest "przesiąknięta" jego zapachem, i co chwila tylko niucham ♥. A do tego, dzisiejszy projekt gimnazjalny wyszedł dokładnie tak jak miał wyjść. Już praktycznie koniec roku, tylko zdam z geografii na 5. Czego chcieć więcej ?! ;)



Mój kosmiczny kotek. ^.^ Nie mam innych fotek, wiec wrzucam coś z kompa ;p


1 komentarz:

  1. U nas też leje, mokre buty, mokry cały świat... W naszej okolicy deszcz to wielka rzadkość, więc połowy uczniów w szkole nie było, tym bardziej, że niedługo koniec roku. Też się cieszę, mimo, że jutro mam dziwny sprawdzian i muszę p[pisać wypowiedź CV. Może to taka magia zbliżających się wakacji, że po prostu radość zawsze będzie z nami?

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.