10 cze 2012

Jeszcze 4 dni do wystawienia ocen !

Ahoj !

Dopołdnia umierałam, ale o 19 spotkałam się z K. i poprawił mi humor tak, że aż mnie bolał brzuch ze śmiechu. Dziękuję ♥ !

Już w piątek wystawienie ocen. Ciesze się, bo jestem usatysfakcjonowana swoimi ocenami, teraz modle się tylko o 5 z anglika i 6 z wf, i będe kompletnie zadowolona. Tylko 4 dni nauki, i teoretycznie zaczynają się wakacje. W środe mamy dzień projektu gimnazjalnego. Chyba w każdej szkole teraz obowiązkowy jest projekt edukacyjny w gimnazjum ;) No więc zbieram się w sobie, żeby jakoś przeżyć te kilka dni.
Pomimo deszczu za oknem na mojej twarzy gości uśmiech, na myśl o wakacjach, niezapomnianych akcjach z przyjaciółmi, spacerach do wieczora i innych urokach lata ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.