19 cze 2012

Nieoficjalne wakacje !

Dla mnie nieoficjalnie rozpoczęły się wakacje ! Opłaciło się wkuwanie wczoraj do 2 w nocy, bo dzisiaj zdałam geografię na 5, i wychodzi mi na koniec roku średnia 4.8. Może sie przechwalam, jak jakiś kujon, ale w tym roku postarałam sie o oceny dla siebie, nie dla mamy czy dla kogos innego :)

A więc jutro chyba oficjalnie mam ostatni dzien nauki, i tylko 4 lekcje. W czwartek mam takie małe "conieco", które jeśli się uda, to opublikuję  tutaj, a w piątek zamiast do szkoły jadę z Olą i Olą do Centrum :)
A przyszly tydzien w szkole lekcje luźne, więc raczej sobie je odpuszcze :)

Rano zamiast stresować się zdawaniem geografii śpiewałam sobie "don't worry be happy" i podskakiwałam po domu cała w skowronkach ;)

Moje małe inspiracje :

Cholernie podoba mi się ten kolczyk ♥.♥

Chętnie bym sobie zrobiła taki tatuaż, może troszke mniejszy ;)

Oryginalny tatuaż, ale nie zrobiłabym sobie takiego ;)
Ale gorąco ! ;]

5 komentarzy:

  1. kolczyk boski. mama mi w życiu na niego nie pozwoli. :)
    też mam srednią ok. 4,8 :)
    ale licze jeszcze na 4,9 zobaczy się. opierdalałam sie cały rok to teraz mam średnią niższą niż ostatnio o wiele. ale czeka mnie 3 klasa trzeba zakuwac. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak powinnaś się cieszyć z 4.8-4.9 ;D
      Ja zapieprzałam na tą 4.8, a Ty sie opierdalasz i masz taka srednia ? :d Zazdroszcze ;d

      Usuń
  2. mam taką samą średnią. <3
    I też mogę powiedzieć że mam wakacje.
    Piercing mrau <3
    Moja siostra ma na nadgarstku takiego kota,śliczny jest c:
    Gdzie jedziesz na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to nie jade nigdzie ;d Może się uda to do Wrocławia do przyjaciółki ;p

      Usuń
  3. Jak dobrze ,że za niecały tydzień wakacje! ^^
    Ten kolczyk w wardze także mi się podoba.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.