26 cze 2012

Spacerek i książki.

Wczoraj rano poszłam z Olą do biblioteki. Stwierdziłam, że w wakacje muszę znowu zacząć dużo czytać, o ostatnio nie wiem czemu czytam bardzo mało. Wypożyczyłam sobie 3 książki, które jakoś przyciągnęły moją uwagę. Czy zasłużyły na to, powiem jak przeczytam. Takie tytuły mam do przeczytania :
edit: Już przeczytałam, niektóre opowiadania
mi się nie podobały, a niektóre wciągnęły.
Napisana dobrze, taka książka do poduchy :)






Po południu przyszła do mnie Karolina. Zaczęłyśmy oglądać film "Ostatni dom po lewej". Jednak w połowie nam się znudziło, i poszłyśmy na spacer. Udało mi się cyknąć takie fotki. Niektóre są lekko edytowane w programie Picasa.
Bez popcornu nie ma dobrego seansu :)




Biedroneczka ;]

Tak, tak.. Bardzo twórcze zdjęcie znaku ;] 


Boskie jak dla mnie :] 
Tego dnia chmury były cudowne *.*




Kolejne zdjęcie znaku ;p 

To mi się podoba ^ ^


Bye ! ♥


2 komentarze:

Napisz kilka słów od serca.