29 cze 2012

Zakończenie roku. Wakacje !

Hej !

Dzisiaj rano ubrałam się, i poszłam do szkoły. Najpierw była jakaś badziewna akademia na hali sportowej, i nic nie było słychać, co mówią występujący. Potem poszliśmy całą klasą do sali, a tam wszyscy się wygłupiali itp. Roznieslismy kwiaty dla nauczycieli i dyrekcji, a potem rozdanie świadectw. Jak ktoś podchodził do pani po świadectwo, to ja, Olka i Anka jak paparazii, milion zdjęć ;)
Mam świadectwo z czerwonym paskiem, dyplomy za udział w Albusie z angielskiego, II miejsce w dyktandzie szkolnym i za osiągnięcia w nauce i bardzo dobre zachowanie. Jestem z siebie bardzo zadowolona.

Po rozdaniu świadectw, pod szkołą poprosiłam Olę, żeby zrobiła mi zdjęcie z Kamilem.Zrobiłam głupią minę, ale ważne, że z Nim  ♥


Kocham Cię ;3

4 komentarze:

  1. super zdjęcie:) i gratuluję tak dobrego świadectwa!:) zapraszam do mnie na biżuteryjne słodkości:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcie,co ty chcesz? ;p

    Gratulacje,jejku. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasujecie do siebie :)
    Piękna para ; p

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.