18 kwi 2013

Jawor 2013 !

Witam !

Dzisiaj nie byłam w szkole. Rano o 7:30 byłam tylko pod blokiem podać Ciurce takie kartki na chemię. Byłam w koszulce od piżamy, bo dopiero co się obudziłam, i zdążyłam tylko ubrać bluzę i spodnie :D

Potem przyszła do mnie Karolina, żeby się przygotować i uczesać. Dzisiaj u nas w domu kultury był festiwal Jawor. Meega gorąco. Jak już miałyśmy pomalowane twarze to czułam, że mi farba spływa po twarzy.

Przyszedł Maciek i Czaja z klasy obejrzeć nas jak tańczymy, przyszedł Johny z Martyną, widziałam też Kamila. Po występie Johny podszedł do mnie i powiedział, że bardzo im się podobało. To cudowne usłyszeć z ust przyjaciela pochwałę, bo wtedy wiesz, że ktoś docenia Twoje starania.

Mam bardzo dobry humor, bo czuje się wolna. Uwolniłam się już od pewnych uczuć, o czym się dziś przekonałam, i jestem bardzo z tego zadowolona !

Dziś muszę iść wcześniej spać, bo jutro jadę zrobić sobie z Ciurką kolczyki, a potem na całą noc na maraton horrorów do szkoły, a w sobotę od rana na festiwal taneczny do Chrzanowa a potem do Wodzisławia Śląskiego. Oj nie wiem jak to przeżyję, tyle godzin bez spania, ale damy radę !


Ciesze się jak głupek, i czuję, że wszystko się układa, jest świetnie ! :)

Czas zostawić wszystko w tyle i zacząć nowe, lepsze życie ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.