19 kwi 2013

Maraton+ festiwale !

Hej!

Ja mam niedużo czasu, więc wpadłam tylko na chwilę napisać jak wyglądają moje plany na najbliższe dni.

Dzisiejszy dzień w szkole był pozytywny, zdałam trochę pytań do bierzmowania, dostałam 4 z muzyki, przez jakiś czas byłam wkurzona na kumpla z klasy,ale to nieważne.

Za chwilę jadę z Ciurką do kosmetyczki bo robimy sobie obydwie drugą dziurkę w uchu.A od razu po kosmetyczce jedziemy do szkoły na maraton horrorów. Śpiwór i żarcie spakowane,więc ok. O 4 ja i Karo wychodzimy z maratonu,żeby się chociaż dwie godzinki w domu przespać, o 7.25 mamy autobus do centrum, i z centrum jedziemy autokarem razem z Digerido najpierw do Chrzanowa na festiwal "Lokomotywa" a potem odrazu po Lokomotywie do Wodzisławia Śląskiego.Trzymajcie kciuki,żebyśmy zajęły wysokie miejsca ! I żebym miała siłę dać z siebie wszystko.

Aa wczoraj na Jaworze zajęłyśmy 2 miejsce! Super !

1 komentarz:

Napisz kilka słów od serca.