25 kwi 2013

Nareszcie po egzaminach !


Jeah !

Nareszcie jestem już po egzaminie. Nie będę wysłuchiwać "uczcie się, bo niedługo egzamin a wy nic nie umiecie" itp.

Egzamin z angielskiego poszedł mi bardzo dobrze, w podstawie mam tylko jeden błąd.

A dziś po szkole tak, żeby się odstresować umówiłyśmy się z Karo i chłopakami tak połazić. Wyciągnęli nas na ruiny cementowni. Dużo się nachodziliśmy i ubrudziłyśmy się co nieco, ale to nic. Nogi mi do dupy włażą ze zmęczenia, ale opłacało się. Najlepsze wspomnienie z dziś to leżenie  i przypisywanie chmurom różnych kształtów, było świetnie. A co dopiero jakby przyjść tam w nocy i oglądać stamtąd gwiazdy, wow..

No dzień bardzo pozytywny, dawno się tak nie uśmiałam, a przede wszystkim dobre odstresowanie po egzaminie !


A jutro nie mam lekcji w szkole, bo rano mamy doświadczenia na konkursie ekologicznym, a potem próby na wtorkową akademię na 3 maja. Dobranoc !




2 komentarze:

  1. Wszystko było niby takie łatwe, angielski też, a i tak zapewne narobiłam masę błędów, albowiem gdy w grę wchodzi obcy język myślenie się wyłącza.
    Te kominy maja w sobie coś naprawdę przygnębiającego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno dobrze Ci poszło :) Mi tragicznie historia poszła, ale reszta jest w porządku :)

      Wnętrze niektórych budynków jest niesamowite wręcz,takie mroczne

      Usuń

Napisz kilka słów od serca.