15 kwi 2013

Wiosna !

Witam ! :)

Pogoda za oknem aż zmusza mnie do uśmiechu, no po prostu chce się żyć! Ale jak pomyślę o tym, ile teraz mamy rzeczy do szkoły, do nauki i w ogóle, to nie jestem aż tak pozytywna, ale nie jest źle. Dziś jak wracałam ze szkoły to zobaczyłam nawet motylka. Wiosna nareszcie przybyła, z lekkim opóźnieniem ale już na dobre. Wczoraj po kościele byłam z mamą w sklepie kupić buty na egzamin. Takim oto sposobem nabyłam swoją pierwszą parę butów na obcasie (przełomowe wydarzenie, hahaha). Po powrocie poszłam z Karo się przejść, i pocykałyśmy trochę fotek. Teraz zmykam, bo na jutro mam dużo nauki, pozatym egzamin się zbliża, baaju !

szpan butami zawsze spoko ;p










Na samej górze zdjęcia widać księżyc ;3

3 komentarze:

  1. matko z łojcem jakie piękne te zdjęcia! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! A takie butki zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, przecudowne zdjęcia <3 Zapraszam do siebie, dodaje się do obserwowanych i liczę na to samo <3
    http://lusialajf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.