13 kwi 2013

My obsession.

Witam !

Jako, że ten blog to część mojego życia, więc wypadałoby tu pochwalić się moją obsesją na punkcie pewnego mężczyzny. Owszem, mężczyzny, nie chłopaka, a to ze względu na jego wiek i całokształt.
Od małego brzdąca gdzieś w telewizji go przypadkowo widziałam, ale się nim nie interesowałam za bardzo, z rok temu gdzieś na internecie się natknęłam na więcej informacji o nim, i od razu się po prostu zakochałam na zabój. Gdy widzę go w jakimś filmie, lub na zdjęciu, to się ślinię po prostu. Kumpele zawsze się śmieją ze mnie, i mojego zachowania. Mam szkliste oczka, całą aż mnie nosi, i nie mogę oderwać wzroku. Uważam, że jest to najprzystojniejszy mężczyzna jakiego kiedykolwiek widziałam, niestety nie na żywo. Uwielbiam na niego patrzeć. W jakąkolwiek postać by się nie wcielił, to zniewala mnie swoim urokiem. Uwielbiam jego rysy twarzy, te uwydatnione kości policzkowe, i wszystko. Sposób w jaki się porusza i ta jego charakterystyczna, nieco rozczochrana dłuższa fryzura. Osobiście preferuję jasne oczy u chłopaków, najlepiej niebieskie lub zielone, ale on pomimo, że ma oczy ciemne to nadrabia za wszystkich, bo ma najlepsze oczy. To idiotyczne, że tak podoba mi się aktor, ale na serio uwielbiam na niego patrzeć. A  wy, macie obsesję na czyimś punkcie ? ;)

Ten wzrok ^ ^ 

Uwielbiam jego rolę w "Cry Baby"









Ajajaj.. Sam seks ! :D
A o kim tak dokładnie mowa ? Zapewne wszyscy wiecie o kim mowa, bo cóż tu mówić więcej, jak widać po zdjęciach. No ale dla tych niezorientowanych.. Mowa o Johnnym Deppie. Jego pełne imię brzmi John Christopher Depp II, urodził się 9 września 1963 w Owensboro. Pomimo, że ma tyle lat, że spokojnie mógłby być moim ojcem to go uwielbiam. !

3 komentarze:

Napisz kilka słów od serca.