23 wrz 2012

Jesień ♥

Oficjalnie zaczęła się jesień. Lubię tą porę roku. Pomimo tego, że ciągle jest mi zimno bo jestem zmarzluchem, to uwielbiam te kolory. Liście spadające z drzew, szeleszczące pod butami, chłodny wietrzyk, i ostatnie ciepłe promyki słońca. Uwielbiam w deszczowe jesienne popołudnia usiąść w grubych skarpetach, swetrze, owinięta kocem z kubkiem herbaty w ręce i czytać książkę. Uwielbiam jesienne spacery, szczególnie jeśli ma się z kim na nie chodzić. Uwielbiam jesień, za tą niesamowitą aurę i klimat ;)


1 komentarz:

  1. Ah ja również uwielbiam jesień za to co ty. :) Aczkolwiek niestety często przez nią, mam o wiele gorszy humor. :/ Ale zawsze się znajdzie sposób na to aby go poprawić. :D Pozdrawiam.

    I zapraszam do mnie: http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.