19 wrz 2012

Lazy day.

Hej ! 

Z odpowiedzi z historii dostałam 5 chociaż spodziewałam się czwórki. :) Na najbliższe kilka lekcji mam spokój bo pani nie weźmie mnie do odpowiedzi.. 

Jutro mam kartkówkę z lektury. Jakby nie patrząc to przed wakacjami ją czytałam, ale pani zachorowała i przerabiamy ją jeszcze raz, więc musiałam sobie przeczytać ponownie. Mam nadzieję, ze wypadnie dobrze.

Dzisiejszy dzień w szkole dość męczący. Najbardziej dwie pierwsze lekcje- wf. O 8 rano, jak jest jeszcze chłodno musieliśmy biegać na dworze. Najpierw rozgrzewka jak zwykle, potem trzy okrążenia boiska trawiastego, przy czym na krótszych bokach sprint, na dłuższych normalny trucht. Na drugim wf'ie chłopaki grali w nogę na betonowym, a my odbijałyśmy sobie piłkę do siatki. W jednym momencie kopnęłam piłkę i uderzyła w parapet na drugim piętrze, bodajże w salę w której są przedszkolaki. Ups.

A po szkole miałam cholerną ochotę na tosty, to sobie zrobiłam. Było mi tak strasznie zimno, do tego ból głowy i gardła. Zrobiłam sobie duży kubek kakao, no i jakoś mnie to rozgrzało. Poszłam do łóżka z lekturą, no i po jakimś czasie zasnęłam. Spałam może 15 minut, ale troszke się zregenerowałam ;]

Przed chwilą porobiłam trochę porządku w folderach na kompie. Te wszystkie zdjęcia, obrazki i wszystko. Tego jest pełno ! : o Ale jakoś ogarnęłam mniej więcej.

Teraz zabieram się do czytania, bo zostało mi jeszcze 100 stron. 

Mniam. Tosty z serem i z szynką. ♥

Zaczyna się robić prawdziwie jesienna pogoda. 

A tę oto książkę czytam. Wbrew pozorom nie jest taka zła :)
P.S. Mogłybyście polubić stronkę na fb ? ---> Klik

6 komentarzy:

  1. No to gratuluję piątki z historii. :D I powodzenia na tym dzisiejszym teście z lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przez cb jestem głodna, grr! ;p :))

    OdpowiedzUsuń
  3. podobno liceum to najlepszy okres po gimnazjum, a studia jeszcze lepszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłam się głodna przez ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, no okey :)) nie wiem czy to takie inspirujące, ale dobrze jak uważasz, strasznie się cieszę poza tym, ze aż tak ci się podoba! :)) <3

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.