1 wrz 2012

Kiciuś..

Właśnie dzisiaj moja mama zawiozła kota, do swojej koleżanki za Katowice. Teraz będzie mieszkał w domu prywatnym, będzie miał dużo swobody i ogólnie  będzie szczęśliwszy.
Jednak trudno mi było się z nim pożegnać. Przywiązałam się do niego przez te 9 miesięcy.
Będę tęsknić. Za tym jak po powrocie ze szkoły już czekał na mnie pod drzwami, i łasił się jak tylko przekroczyłam próg domu, jak gdy było mi zimno wchodził pod kołdrę i ogrzewał mnie swoim ciałem, jak gdy nie mogłam zasnąć kładł się koło mnie, a jego mruczenie kołysało mnie do snu, jak za każdym razem gdy moja mama robiła coś w kuchni, to siedział na krześle i obserwował ją. Będę tęskić za jego mruczeniem, miauczeniem, za jego mięciutkim futrem.Ale tak będzie lepiej dla nas wszystkich.

"Jeśli kogoś kochasz, pozwól mu odejść"

A teraz kilka zdjęć mojego ukochanego zwierzaczka:
Pierwszy dzień. 

Kocham to zdjęcie. Ozorek na wierzchu ♥

Magiczne oczy *.*

W jakich śmiesznych pozach on śpi :)

mój pyszczunio

Wielgachne źrenice..


Kocham to zdjęcie ♥ Mina w stylu "WTF ?!"

Mimo, ze jest milutki to potrafi pokazać pazurki
Moja ukochana łapka ;]



Jego ostatnie zdjęcie. Śliczne
TyŚka~

2 komentarze:

  1. Jejku on jest strasznie podobny do mojego kociaka Słodziaka ;)
    Śliczny kociak, na pewno będziesz jeszcze długo tęsknić ale przynajmniej wiesz że jest mu lepiej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie Lenorek ;)


    lenorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.