10 wrz 2012

Rysunki.

Uwielbiam czuć ołówek w ręce. Słyszeć jak rysik jeździ po kartce zostawiając po sobie ślad i tworząc rysunek. Nie mam wielkiego talentu, ale staram się go rozwijać, wprawić rękę, żeby mieć pewne ruchy i wyrobić swój styl w rysunku.. Kocham tworzyć rysunki, chociaż na razie rzadko kiedy cały rysunek biorę z głowy, bez żadnej inspiracji i w ogóle, ale z czasem się tego nauczę.Zauważyłam też, że prawie wszystkie moje rysunki są tylko ołówkiem, a kredek używam bardzo rzadko- czas to zmienić ! :)
 Dzisiaj na religii kończyłam rysunek Kubusia Puchatka. W dzieciństwie to była jedna z moich ulubionych bajek, a ulubionym bohaterem był tygrysek i prosiaczek.
W ogóle mam całą teczkę nie skończonych rysunków.A teczka ze skończonymi pracami jest na razie bardzo skąpa. Kiedyś muszę się zabrać i dokończyć tamte zaczęte.

Zostawiam Was więc z kilkoma moimi pracami. Piszcie jak wam się podobają. I która najbardziej :)

10.09.12....Kubuś rysowany w brudnopisie na religii.

8.07.12....Podoba mi się to, tak w ogóle to był wzór tatuażu ;)

29.05.12....Wkurzający się chibi ^ ^

29.05.12....Ot takie sobie usta :)

10.06.11....Nie wiem z kąd taki pomysł na rysunek ^ ^ 

13.04.12....Rysowane w tamtym roku szkolnym też na religii.

Ja i Karo rysowałyśmy go na zmiane np. ja głowe, ona włosy itp. 

To już kiedyś pojawiło się na blogu ;)

15.04.11 ....To mi się podoba też ^ ^ 

Troszke źle zrobiłam zdjęcie, ale liczy się rysunek.


5 komentarzy:

  1. oo:) widzę rysunkowa dziewczyna :) Bardzo dużo rysunków tworzyłam kiedy chodziłam do szkoły :D to chyba najlepiej wykorzystany czas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, jakie cudowne *.*
    Narysuj mnie kiedyś, błagam ;d
    jestem pod mega wrażeniem, bo ja jak wczoraj wzięłam za ołówek to..

    OdpowiedzUsuń
  3. mi najbardziej podobają się usta :) takie najbardziej rzeczywiste i naturalne! no to życzę Ci powodzenia w rysunku! wspominałaś coś o zdjęciach, interesujesz się fotografią?

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.