18 wrz 2012

Musze się zmotywować.

Oficjalnie musze się pochwalić moją pierwszą trójką w tym roku szkolnym. Tak wiem, jest się czym chwalić. Na niemieckim pani mnie zapytała, a że się nie uczyłam, to nie umiałam kilku słówek no i wyszło jak wyszło.

Z kartkówki z matmy, pewnie też dostanę trzy bo pomyliłam się w kilku przykładach, ale akurat na matematyke zaczynam mieć coraz bardziej "wyłożone" bo nienawidzę przedmiotu, z każdą lekcją coraz bardziej.

No i przez tą dzisiejszą trójkę dostałam motywacji. Niby to nie jest bardzo zła ocena itp. ale jednak wolałabym nie zaczynać roku szkolnego z takimi ocenami, tylko 4/5, żeby nie latać, nie poprawiać  :)

Ciekawe na jak długo będę mieć tą motywacje do nauki. Jeden dzień, może dwa :)

A teraz piję sobie Latte na rozruszanie umysłu, ogarniam biurko, żeby mieć się gdzie uczyć, i staram się zebrać w sobie, i wyjąć książkę do historii, chociaż jest to baardzo trudne :)

Tak wiem, ona powinna być trójwarstwowa. Ale ja i tak mieszam, więc sensu nie ma .
A Wy macie już jakieś oceny które was nie zadowalają ? ;)

1 komentarz:

Napisz kilka słów od serca.