12 wrz 2012

Uczucie.

Jakoś mnie natchnęło na napisanie czegoś o uczuciach.
Jestem szczęśliwa. O tak. Przez wiele różnych czynników. Przyjaciele, inne rzeczy i On.


To niesamowite uczucie, gdy nasze palce splatają się w uścisku. Gdy nasze usta stykają się ze sobą i przeszywa mnie to wszechogarniające ciepło. Gdy trzymasz mnie w swoich ramionach jakbyś chciał ochronić mnie przed całym złem tego świata. Gdy słyszę bicie Twojego serca, podczas przytulania.Gdy czuję na karku Twój gorący oddech. Gdy oddajesz mi trochę swojego ciepła, żebym nie zmarzła. Gdy czuję zapach Twoich perfum.Gdy szepczesz mi na ucho te miłe słowa. Po prostu gdy jesteś blisko, to wszystko przestaje istnieć, liczysz się tylko Ty, i głębia Twoich oczu. Kocham Cię i dziękuję za to, że jesteś ♥
Obrazek znaleziony w internecie.


Ah, tak, wzięło mnie na przemyślenia i notkę o uczuciach, ale co tam. Mój blog, moje życie i moje myśli, a właśnie to miałam teraz w głowie, nawet wiele więcej ale niektórych uczuć nie da się wyrazić słowami.

3 komentarze:

  1. Miło, że masz kogoś bliskiego. życzę wam szczęścia. też chciałabym spotkać kogoś, kogo będę kochać a on mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie. :D 7Pozdrawiam, buziaki! :*
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak wlasciwie to nie jestem w stanie zidentyfikowac zwierza :D to takie misiowate :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.