9 wrz 2012

Księżyc.



Dzisiaj zorientowałam się, że księżyc przeszedł na moją stronę. Zawsze jest widoczny tylko z drugiej strony mieszkania, z balkonu, a u mnie prawie wcale. A dzisiaj wyglądam przez okno, a tam piękny gruby rogalik. Kurcze.. Chciałabym, żeby teraz wyłączyli prąd w całej dzielnicy. Było  by tak cudownie widać niebo.
 Niebo jest cudne. Uwielbiam w nie spoglądac, chociaż nigdy nie mam takiej okazji, żeby w środku nocy, albo wieczorem być w miejscu bez cywilizacji i bez świateł. Bo tam najlepiej widać gwiazdy. Może kiedyś naucze się odróżniać kilka gwiazdozbiorów itp. Niebo jest cudowne.
Ten księżyc daje taki cudowny blask, rzuca na wszystko bladą poświatę. Swoją mistycznością i pięknem powala mnie na kolana. Kocham księżyc. Pewnego dnia położe się na plecach z dala od wszystkich i całą noc będe obserwować niebo. Ono jest takie fascynujące. Miliony gwiazd, niezliczone galaktyki i to wszystko. Takie ogromne, że aż nie da się sobie tego wyobrazić. Fascynujące.
A tymczasem przestaję pisac te głupoty i idę do łóżka z nadzieją na świadomy sen.

1 komentarz:

  1. uwielbiam pełnie *_*
    nwm, ale chyba powinnaś jeść jeszcze dużo białka, aby wytworzyły ci się mięśnie :))

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.